boldognaklenni

Ismerős számodra is az a reggeli állapot, amikor az óra csörgésére ébredve sokkal fáradtabbnak érzed magad, mint mikor lefeküdtél?

Ha soha nem jártál így, akkor szerencsésnek mondhatod magad, viszont ha ismerős a helyzet, akkor jól jöhet néhány  tanács ahhoz, hogy energikusan induljon a napod.

1. Próbálj meg este még éjfél előtt elaludni. Pihentetőbb.

2. Ne használj Szundi gombot! Kelj fel, amikor itt az ideje. Úgy állítsd be az órát, hogy legyen elég idő kényelmesen enni, mosakodni, kávézni. Nem túl szerencsés, ha ébredés után máris rohanással indul a nap.

3. Iszol Te rendesen? Viccet félretéve, egy felnőttnek minimum két liter vizet kellene meginni. Teljesíted? Reggeli indítóként igyál meg egy pohár vizet.

4. A reggeli étkezés a legfontosabb a nap során, nem szabad kihagyni.

“Reggel egyél úgy, mint egy király; délben, mint egy polgár; este, mint egy koldus.”

5. Amíg a teádat vagy a kávédat kortyolod, addig írj listát a napi tennivalóidról! Így egyben látod a napodat, másrészt ha kipipálod a papíron a már elvégzett feladatokat, egészen felszabadultnak érezheted magad a nap végére.

Hajrá!

 

A BLOG ELKÖLTÖZÖTT!

Új, modernebb, izgalmasabb helyre költözött a honlap.

Szeretnél díjmentesen 5 napig gyakorlatokat kapni, amelyekkel javul az önbizalmad, a párkapcsolatod, a kommunikációd, a motivációd és a feltöltődésed? Iratkozz fel és máris küldjük neked.
UI: Ja, és ajándékokkal is meglepünk az új helyünkön! 🙂
Amennyiben szeretnél megoldást találni a problémádra vagy dilemmádra, és érdekelnek a friss, azonnal alkalmazható párkapcsolat-javító, önbizalom-növelő, kommunikációt segítő gyakorlatok, kattints IDE és tarts velünk az új helyen is!